برای دل تنگیم

 

 

سکوت ها همیشه از رضایت نیست

و صداها مدام برای رفاقت نیست

من خود در لغتنامه ی دنیایمان خواندم

که این چشمها برای خندیدن نیست

فقط پاییز ها فصل برگ ریزان نیست

و زمستان ها برای خوابیدن نیست

این چه دلخوشی است که تو داری دختر

آخر این خنده هایمان از دل نیست

زندگی مثل آتش و ما هم اسپندیم

در روزگار رها اما در بندیم

نگو به این و آن که ما چقدر خوشبختیم

در ضمیرمان پیداست که ما بدبختیم

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.coldnight.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید
آیا تبادل لینک میکنید؟
من شما را با اسم دلخواهتان لینک می کنم و شما هم من را با اسم
آپدیت آنتی ویروس و پیامک و...
لینک کنید
پس از لینک در قسمت نظرات وبلاگ من من را باخبر سازید
منتظر شما هستم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد